.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو فراکسیون رهروان :
برخی در مجلس شیفته احمدی نژاد هستند/ او مي‌خواهد در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم حضور يابد
احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است.

شمال نیوز: يک نماينده مجلس اعتقاد دارد که احتمال حضور احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم زياد است.

به گزارش شمال نیوز، ايرج عبدي،دبير فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي درمورد سخنان جوانفکر در مورد اينکه احمدي نژاد براي انتخابات برنامه‌اي ندارد به نامه گفت:آقاي احمدي نژاد معروف به غير قابل پيش بيني بودن است و اينکه نزديکان وي بگويند او برنامه‌اي براي انتخابات ندارد قابل استناد نيست زيرا يکي از خصوصيات احمدي نژاد غيرقابل پيش بيني بودن است.

وي اظهار داشت: احتمال اينکه احمدي نژاد در حوزه انتخابات فعاليت کند زياد است چون معمولا وقتي که افعال منفي به کار برده مي‌شود شيوه ديگري از سوي او در پيش گرفته مي‌شود.

عبدي در مورد نحوه فعاليت احمدي نژاد در انتخابات مجلس دهم نيز گفت:با توجه به سابقه‌اي که وي در هنگام رياست جمهوري در مجلس هشتم داشت دوستاني داشتند که علاقمند بودند در حوزه مجلس حضور داشته باشند و همين الان تعدادي از نمايندگاني که در مجلس حضور دارند به احمدي نژاد باور دارند و از کساني هستند که چه دردوران
رياست جمهوري وي و هم در دوران بعداز رياست جمهوري حمايت هاي جدي از وي دارند و شيفته او هستند و به نظر مي رسد با توجه به اين حمايت ها وي درانتخابات مجلس نيز فعاليت کند.

وي ادامه داد: اقدامات و سفرها و ملاقات‌هايي که در حال حاضر احمدي نژاد و اطرافيان وي دارند و بحث‌هايي که در بعضي تريبون ها مي شود اين را مشخص مي کند که احمدي نژاد مي‌خواهد در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم حضور يابد يعني ممکن است يا خودش در انتخابات حضور به هم رساند يا از افرادي حمايت کند.

دبير فراکسيون رهروان ولايت ادامه داد:البته با فضايي که در جامعه و در حوزه دانشگاهها و در توده هاي مردم مي بينم اين است که بعيد مي دانم احمدي نژاد مقبوليت قابل قبولي داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 20 آبان 1394
همه منتظر ایشان هستیم.
ناشناس 20 آبان 1394
ان شاء که می آیند چون در دل مردم جای دارد و مردم او را دوست دارند .به امید آن روز.
مازنی 20 آبان 1394
احمدی نژاد فقط دربین مردم عامی ودورافتاده کشور طرفدار دارد وبس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 آبان 1394
همون بهتر در دل ما جا داره نه شما بچه پولدار ها و اشرافی ها
ناشناس 20 آبان 1394
درود برخاتمی
مرگ بر فتنه گر.مرگ بر ضدولایت فقیه.مرگ براختلاس گر
امین 20 آبان 1394
بله همه قشر محروم جامعه طرفدارش هستند.پول خوارها میترسند هر کس برای محرومین جامعه کار کند همین بلا سرش میاد احمدی نژاد به سرمایه دارها باج نداد این بلا سرش اومد
ساوري 20 آبان 1394
اقاي دبير رهروان بايد بيايي در بين مردم ببينيد چقدر احمدي نزاد محبوب تر شد از ادمهاي چاپلوس وباند باز بدمان مي ايد رهرو ولايت بايد در عمل باشي نه در يه تشكل كه لاريجاني ريسش هست انتخابات 96منتظر شما هستيم چرا از احمدي نزاد مي ترسيد ما وام 4درصدي مي خواهيم مسكن مهر مي خواهيم
نا شناس 21 آبان 1394
باور کنید ادمهائی که بدنبال گرفتن 80000تومان برای عیدی و سیب زمینی هستن حامی این اقا هستن ولی اگه کمی فکر کنن میبینن طی 8سال با این همه منابع غظیم و درامد بالای نفتی چه بر سر این مملکت اورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.